måndag 7 maj 2012

I en tidningshylla nära dig!

I dag kom ett nytt nummer av Expressens tidning Allt om LCHF ut. Har aldrig köpt den tidigare, men i dag gjorde jag det, eftersom jag själv är med i den. Jag berättar för journalisten Elin Gunnarsson om hur jag började springa (jag har alltid verkligen avskytt att springa, värsta tänkbara form av motion), samtidigt som jag käkat LCHF.
Hur resten av tidningen är vet jag inte, har inte hunnit titta igenom den ännu. Det finns i alla fall en hel del recept, av Klara Desser och Catrhine Shück. Andreas Eenfeldt svarar på frågor, och Torsten Jansson berättar hur han rasat i vikt. Kanske kan bli lite inspiration för mig, nu när jag själv beslutat mig för att bli av med de där 6-7 kilona som jag lagt på mig och som envist sitter där de sitter.


2 kommentarer: