torsdag 3 maj 2012

Bubbel, choklad och jordgubbar

Igår lanserade vi vår nya webbplats på jobbet, www.ftf.se. Jag har varit projektledare och det är en av orsakerna till att jag de senaste månaderna knappt orkat planera en enda lunch utan det har oftast blivit ute-luncher och dålig koll på vad jag fått i mig egentligen. Nu räknar jag med att livet återgår till det normala och att jag har ork och tid att fixa matlådor.
Igår firade vi releasen på jobbet. Vi hade faktiskt inte vågat bjuda in till något firande tidigare, men igår när vi såg att det fungerade och att det gick att logga in, bjöd vi in till lite releasefika. "Absolut ingen tårta" var min bestämda åsikt. "Ska vi fira ska vi göra det med bubbel". Så blev det, och så köpte vi två kilo fantastiskt goda jordgubbar och några olika sorters choklad. Det ni ser på bilden är resterna.
Så igår blev det säkert mer kolhydrater än vad jag tänkt mig... Men jag är så värd det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar