onsdag 26 januari 2011

Snart är det dags...

Dags att gå och lägga sig, till exempel. Och att sätta klockan på ringning, tio över fem. Inte min favorittid precis.
Försökte fixa i går så att jag ska kunna uppdatera bloggen från mobilen medan jag är i London, men lyckades inte. Så himla oteknisk tycker jag ju inte att jag är. Ska göra ett sista försök innan jag lägger mig. Men om det inte blir något skrivet på några dagar, så vet ni varför.

I dag har jag satt i mig:
Frukost Två ägg, smörklick, te med grädde
Lunch Rester från i söndags: kalvstek, gräddsås, blomkål, broccoli och morötter
Mellis ost, enrisrökt korv
Middag Hopplock med ett kokt ägg, stekt bacon, mozzarellaost, oliver, paprika och isbergssallad

Är för övrigt nyfiken på Björn Ferrys bok Ferry Food, om LCHF. Han om någon bevisar väl att man inte behöver kolhydrater för att presetera fysiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar