lördag 21 juli 2012

Så nöjd!

Varit upp en sväng till Söderhamn i helgen, sitter på tåget ner till Stockholm nu. Var på spelning med det legendariska Söderhamnsbandet Splash, verksamma hela 70-talet. Kunde bara inte missa det, så jag åkte upp med brorsan igår em.
Vädret var inget vidare, men regnet kom inte förrän under andra halvan, och det var mest ett duggande. Men lite frusen blev vi allt och de satt fint med lite te när vi kom hem framåt midnatt. Det var så galet frestande att ta en smörgås, men åt avocado, ost och salladsblad istället.

Idag åkte vi till Långvinds bruk och gick på kakelugnsvisning i herrgården. Sen bjöd mamma oss på fika. Min LCHF-svägerska tog en kaka till kaffet och jag vacklade fram och tillbaka, innan jag bestämde mig för att bara ta en kopp kaffe. Så nöjd med mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar