lördag 11 februari 2012

Redo för Mello

Eller så kanske det heter Melo? Nåja, efter några fullspäckade veckor och en fredagkväll med restaurangmiddag och lite vin, har jag njutit av en lördag utan några måsten med med en del reafynd (mestadels träningskläder och två par stövlar). 
Matlagningen har varit minst sagt enkel i dag. Den blir rätt ofta det; ett kokt ägg, lite skinka eller som i dag lite grillad kyckling som jag hade i frysen, oliver, en avocado, gurka. 
Så med en sådan lunch kanske jag borde äta något mer "riktigt" ikväll, men jag har inte ork att laga något, har heller ingen inspiration. Så det blir en liten plocktallrik med grönsaksdip (Kvibille gräddädel + creme fraiche och lite grädde för att få en lösare konsistens), oliver, en bit paté och parmaskinka. Nu ska jag titta på Melodifestivalen. Undrar om låtarna är bättre i kväll än förra lördagen? Nu är det ju inte för den höga musikaliska kvalitén man tittar på jippot, utan för underhållningen i det hela Trevlig lördagkväll på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar