tisdag 17 januari 2012

Se det här!

Jag brukar inte missionera eller försöka frälsa människor som är skeptiska till LCHF. Känns rätt lönlöst att försöka omvända dem som är fullständigt övertygade om att hjärnan behöver kolhydrater eller
att enda sättet att gå ner i vikt är att minska på intaget av kalorier. Eller att socker behövs för att man ska mota blodsockerfall. Men rätt som det är dyker det upp någon som är nyfiken. Och då berättar jag mer än gärna.

För er som ännu inte sett Vetenskapens världs inslag "Vetenskapen bakom kostråden" från i höstas om LCHF, rekommernderar jag er att göra det. Nyanserat.

Programmet ligger kvar till den 2 februari och LCHF-inslaget börjar 18.30 in i programmet.

2 kommentarer:

  1. Ja, du borde prova det här! Jag vågar nästan lova att du blir av med dina magbekymmer - det har i alla fall funkat för mig.

    SvaraRadera