söndag 3 juni 2012

Trögt

Har inte skrivit på några dagar och det brukar betyda att jag antingen har fullt upp med annat eller att jag fuskat väldigt mycket. Men den här gången är det inget av det utan mer bara att det känns så trögt och att det inte händer något alls trots att jag är mycket striktare än någonsin och har plockat bort småätandet med nötter, hallon och grädde, youghurt osv. När det inte ger något resultat, ligger det nära till hands att börja äta lite mer och inte vara superstrikt. Och då tröttnar jag lite på att skriva om det. I början ger det någon sorts kick av att sätta igång en strikt period, ett rus nästan, men det mattas av.
Har varit hemma hos mina föräldrar denna helg, i detta otroliga skitväder. Skulle hjälpa till i trädgården men av det blev inte så mycket. Hann iallafall ett land i fredags, då var det soligt (men kallt). Har ätit mer än vad jag skulle göra en helg hemma, men ändå inga excesser. Hallon och grädde till efterrätt (alla tre dagarna), lite mandel och valnötter, och mer sallad till maten än vanligt.
Har inte tagit några matbilder alls i helgen, så det blir en bild från tidigare i veckan då jag gjorde kycklingspett och spenstsallad med fetaost och oliver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar