lördag 21 april 2012

Äntligen lördag!

Galen vecka. Nej, galen månad. Jobbar, jobbar, jobbar (om en vecka ska vi vara klara med ny webbplats). Igår hade vi också vår årliga Club Starlight med "min" kör Stockholm Starlight. Om två veckor ska vi tävla i Nordiska mästerskapen i barbershop. Vi brukar genrepa genom att ha konsert och bjuda in 4-5 kvartetter som också ska tävla. Alla sjunger sina tävlingssånger, och vi sjunger också lite annat (igår bland annat ett Madonnamedley och ett Lady Gagamedley). Igår kom 150 pers och lyssnade. Kom hem sent (ett), stod i baren och var kvar till slutet och hjälpte till med hopplockning.

Idag har jag sovit till halv elva (Nio timmars sömn. Kompenserar lite för i förrgår, då jag sov uruselt). Nu härlig lördagsfrukost med äggröra och bacon och kaffe kokat i min Don pedro, som jag letat fram ur gömmorna.

I kväll ska jag fira yngsta sonens födelsedag med restaurngbesök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar